Onze opzet
Onze specialiteit is het werken voor verenigingen en stichtingen in de meest ruime zin. Onder onze opdrachtgevers zitten sportverenigingen (o.a. hockey, watersport), stichtingen maar wij hebben ook ervaring met bijvoorbeeld brancheverenigingen. Onze focus ligt daarbij op de financiële administratie.
Wij maken het verschil door continue bezig te zijn met uw cijfers. Niet één keer per jaar de administratie inleveren en uit laten werken maar bijhouden zodat u altijd weet waar u staat. Wij rapporteren tussentijds, standaard per kwartaal. Wilt u maandrapportages of tussentijdse cijfers ook dat kan, onze dienstverlening is schaalbaar. Wij werken met slimme administratieve oplossingen en koppelingen met ledenadministratie, banken etc. Online, altijd toegankelijk en voor u ingericht.
Over de kosten zijn wij helder, wij maken hier vooraf duidelijke afspraken over zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
Altijd:
- Wij houden uw financiële administratie altijd up-to-date
- Wij werken met uw eigen systeem of in onze cloud oplossing
- Wij verzorgen per kwartaal een financieel verslag
- Wij hanteren een vast tarief per maand
- Wij kijken vooruit en signaleren
Optioneel:
- Wij kunnen uw jaarrekening opstellen
- Wij kunnen zorgen voor een accountantsverklaring (via partner)
- Wij kunnen uw debiteuren beheren
- Wij kunnen uw salarisadministratie verzorgen
- Wij kunnen u begeleiden bij een financieringsaanvraag
- Wij kunnen binnen uw organisatie actief zijn als interim manager
uwpenningmeester B.V. ondersteunt pro-actief de financiële functie in het bestuur van verenigingen en stichtingen en borgt de continuïteit. Wij maken professionele financiële administratie, analyse, verslaglegging en financieel management beschikbaar voor verenigingen en stichtingen.